När vi började planera köket insåg jag snabbt att jag skulle få ge avkall på de vita vitvarorna. Dels var utbudet på frihängande fläkkåpor, mikrovågsugnar och inbyggnadsugnar pyttelitet. Dessutom var dessa mycket dyrare än de rostfria alternativen. Så när vi beställde köket blev det rostfri fläktkåpa samt ugn och mikro. Kyl och frys bestämde vi att vi ska köpa själva (tack och lov!).
 
Under sommaren har vi haft fokus på så mycket annat än inredningen. Nu när alla övriga val är gjorda så kommer vi ju dock tillbaka till inredning, kakel och annat som syns... Jag har då känt mer och mer att det där med rostfri kyl och frys inte känns riktigt bra för mig. Maken är dock peppad och tycker det känns modernt...Jag har föreslagit en kombo som på bilden ovan men vi har aldrig sett något liknande, så det har varit lite svårt att veta om det skulle se ok ut.  Snubblade nu över den här bilden på Pinterest, helt perfekt - jag är såld! Nu ska jag omedelbart påbörja övertalningsprocessen med maken och visa att man visst kan ha vit kyl och frys till övriga rostfria vitvaror!
 
 
Bild: Lisbet E
 

4 kommentarer

Nasim

02 Sep 2014 00:34

Har aldrig tänkt tanken innan att man kan blanda så. Men det ser riktigt snyggt ut!

Nasim

02 Sep 2014 00:34

Har aldrig tänkt tanken innan att man kan blanda så. Men det ser riktigt snyggt ut!

Svar: Nej jag tänkte som sagt inte heller på det först men eftersom alternativet inte var så lockande så har jag gått och klurat på en lösning. Den här bilden bekräftar ju verkligen att det kan bli riktigt fint! :)
Villa Bäckström

Nasim

02 Sep 2014 00:34

Har aldrig tänkt tanken innan att man kan blanda så. Men det ser riktigt snyggt ut!

Atenga

03 Sep 2014 11:59

Fortsätt övertyga maken. Jag tror det blir jättesnyggt.

Svar: Vad roligt att du tror det också... Ja då ska jag fortsätta kämpa, vi vet ju att du har god smak! : )
Villa Bäckström

Kommentera

Publiceras ej