Det blev ett lite midsommaruppehåll på bloggen, helt oplanerat. Jag var krasslig förra veckan och har haft fullt upp med att förbereda för byte av arbetsplats efter semestern. Jag har fått chansen att få prova på mitt drömjobb under en hel termin, så det känns helt fantastiskt, samtidigt är det galet mycket att slutföra på mitt nuvarande arbete innan jag kan smita iväg på tre veckor semester i slutet av juli.
 
 
Över midsommar bar det dock av till Östersund för att hänga med gamla fina vänner hela helgen. En välbehövlig paus från både husplanering och jobb.
 
 
Nu har vi dock tagit nya tag! I eftermiddag har vi varit på banken och skrivit på alla papper för byggkreditivet. Vi kommer att låna runt 100 000kr över det spärrbelopp som Skidstahus vill ha, för att vara säkra på att vi har råd med lite anslutningsavgifter och annat. Vi hoppas såklart att vi ska slippa utnyttja hela beloppet men det känns skönt att veta att pengarna finns. Vi upplever att vi fick riktigt bra ränta på byggkreditivet också på 2,1%.
 
 
Bild: Privat midsommarbild

1 kommentarer

Vera

17 Nov 2014 15:20

Hej! Måste bara höra vilken bank ni har som gett er så bra ränta på kreditivet?!

Svar: Hej Vera, vi har Swedbank :)
Villa Bäckström

Kommentera

Publiceras ej