Inledningsvis har jag varit belagd med totalt köpstopp från min make gällande inredning till huset. Han var orolig att jag skulle köpa på mig en massa saker som jag sedan skulle antingen glömma att jag hade köpt eller tröttna på det innan flytten.
 
 
Allt eftersom har han dock börjat förstå att det blir väldans trist att flytta in i huset och sedan ränna runt i butiker ett par veckor för att "fylla" huset. Nu är vi överens om att det är mycket bättre att få köpa saker man faller för allt eftersom. Dels för att sprida kostnaderna men även för att det ska få ta lite tid också. Dessutom är det ju väldans trevligt att få börja fantisera kring hur slutresultatet kommer att bli även på insidan :)
 
I veckan har jag bland annat beställt två lampor (bilden) från Ellos. Det har även blivit några loppisfynd, tre hyllor samt en skolaffisch/tavla under den senaste veckan : )
 
 
Bild: Ellos
belysning, ellos, inköp, webshop,

1 kommentarer

malincatrin

29 May 2014 22:06

Hehe jag har också lovat att inte shoppa något. Nu har vi bara två veckor kvar och äntligen börjar det bli tid för att shoppa! Men vi har inte så mycket yta att förvara saker så kommer nog bli mycket shopping när vi flyttat in för att fylla huset med möbler och inredning..

Svar: Åh vad spännande med inflytt, det ser vi verkligen fram emot. Har en känsla av att det kommer att bli en hel del shopping då också, så jag får hålla lite i slantarna nu :)
Villa Bäckström

Kommentera

Publiceras ej