Nu har vi bokat tekniskt samråd den 1 juli. Min man har även pratat med grundentreprenören som säger att de sätter igång v.34 (två veckor efter att säljaren sagt - men det försöker vi bortse ifrån eftersom det inte innebär några förseningar för husleveransen) och huset kommer i början av v.36. Så nu har vi de stora hållpunkterna för sommaren! : )
 
 
Dessutom har vi just blivit delägare till en kap- / geringsåg så nu är vi redo för alla altanbyggen och fix nästa sommar. Det är min man och min pappa som pratat ihop sig och kommit fram till att detta är livsnödvändigt och efter lite övertalning så är jag nästan beredd att hålla med... eller? Nja, men jag räknar med att jag kommer att vilja köpa en hel del saker till huset som inte heller är nödvändiga men ganska roliga : )
 
 
Bild: Privat
Tekniskt samråd, inköp,

1 kommentarer

Caroline

16 Jun 2014 08:06

Hej vännen,

Roligt att läsa om ert bygge när man inte kan vara på plats! :-)

Följer det med spänning!

Kram från oss

Svar: Hej gumms,
Känns roligt att ha er med på ett hörn :-)

Kram kram
Villa Bäckström

Kommentera

Publiceras ej