Nu har jag äntligen tagit mig för att fota i huset med systemkameran istället för med mobilen, så här kommer färska bilder på våra badrum. Vi fick se kakel/klinkers på plats  stora badrummet för första gången i helgen, behöver jag säga att vi är väldigt nöjda? På bilden är det såklart täckt med byggdamm och det hade precis börjat skymma, så vi ser fram emot att se det avtorkat och rent framöver.
 
I fredags hann jag göra ett snabbt besök med mormor medan hantverkarna var kvar. Nisse som lägger vårt kakel/klinkers verkar vara en riktig pärla och ser ut att ha gjort ett toppenjobb både i hall och badrum. Även kökskaklet hade kommit på plats och ser fint ut, bortsett från att vi önskade en rad till - detta skall vara ordnat idag - så jag lägger ut en bild efter nästa besök.
 
I helgen har vi hunnit "ha besök" av en hel hop släktingar. Det är så trevligt att redan kunna ta emot lite besökare i huset och så roligt att höra alla kommentarer och kunna klura tillsammans.
 
Känner mig sådär glad och pirrig idag då vi dels går in i december vilket innebär cirka 7 veckor kvar till flytt, dessutom har det snöat i Umeå idag - lycka!
 
Bilder: Privata
 
 
Besökihuset, badrum, december, helg, kakel, klinkers, tarkett, våtrumsmatta,

Kommentera

Publiceras ej