För tillfället håller vi som bäst på att samla ihop papper och göra saker färdigt för det tekniska samråd vi (förhoppningsvis) ska ha vecka 27. Vi har tagit kontakt med vår kontrollansvarige och skickat lite papper till honom. Vi har också gjort serviceanmälan till Umeå Energi. Igår gjorde vi också en offertförfrågan till en leverantör av fyllningsmassor. Ska jag vara helt ärlig så är vi i detta fall främst min man. Jag tycker sånt här är såå tråkigt  ;-)
 
 
Ryktet säger också att vi fått ett elmätarskåp på vår tomt. Det är min pappa som gått förbi på hundpromenad och kollat läget. Ser väldans mycket fram emot att bo nära mina fantastiska föräldrar!
 
 
Bild: Privat
Förberedelser, Sommar, Tekniskt samråd,

1 kommentarer

Anna

11 Jun 2014 14:18

Hej!

Vi vill tipsa om att ni nu kan nominera er blogg till Årets Byggblogg 2014! Det är en utmärkelse instiftad för hemmasnickare som bloggar om sina renoveringsprojekt. Bakom utmärkelsen står byggvaruhuset BAUHAUS som för andra året i rad arrangerar tävlingen, där vinnaren belönas med ett renoveringsbidrag på 25 000 kronor. Nominera din blogg, läs mer om tävlingen och inspireras av andra byggbloggar här: www.bauhaus.se/byggblogg.
Anna, Priest PR

Kommentera

Publiceras ej