Jag kikade in på Belysningsdesign.se som just nu har ett samarbete med Styleroom som ger möjligheten att vinna ett presentkort.
 
 
Jag har konstaterat 2 saker då jag kikade runt på hemsidan
1) Jag har onödigt dyr smak när det gäller belysning
2) Det finns väldans mycket kristallkronor till badrum - är detta den senaste trenden kanske?
 
 
Kristallkrona i badrummet var ingenting jag hade tänkt tanken på, men nu när jag kikat runt en stund känns det som ett ganska roligt alternativ. Har ni några andra tips på snygg belysning till badrum? Det blir ju lätt lite trist med spotlights eller plafonder...
 
 
 

2 kommentarer

malincatrin

27 May 2014 06:46

Vi tänkte länge haft en kristallkrona i stora badrummet, hade varit extra mysigt att bada i badkaret.. Men vi gick för spottar, tråkigt nog..

Svar: Gissar att vi kommer att satsa på spottar också, lite tråkigt är det ju men lätt att matcha och håller i längden :)
Villa Bäckström

malincatrin

29 May 2014 21:37

Just i badrum är det väl alltid praktiskt.. Men lite synd att man ibland inte vågar sväva ut lite mer..

Svar: Ja trist men slutligen då man står där om 10 år kanske man är glad att man fegade i vissa (dyra) utrymmen :)
Villa Bäckström

Kommentera

Publiceras ej