I helgen har vi haft besök av svärföräldrarna. En väldigt trevlig helg som såklart innehöll (två) besök till huset. Vi passade även på att fika hos mina föräldrar, där jag glömde min kamera. Så ni får hålla tillgodo med ytterligare en bild från mobilkameran.
 
Vårt lilla badrum har fått matta både på golv och väggar - och jag är så nöjd med vårt val av golv! Ska erkänna att jag varit lite orolig över (även) detta val, men nu känns det toppen av vi vågade välja ett golv som inte är enfärgat. Vad tycks?
 
Vi har även gjort våra sista tillval, även de på badrumstema. Det blir handfat, blandare, duschvägg, badkar och speglar som beställs via VVS-firman. I och med detta har vi nu bestämt hur hela huset ska se ut - bara några få möbler kvar. Känns så spännande att vi börjar närma oss slutet och att vi förhoppningsvis (peppar, peppar) får se det färdiga resultatet om bara 59 dagar!
 
 
Bild: Privat
 

1 kommentarer

Kristin

13 Nov 2016 21:00

Hej! Jag vill ha precis som ni har i Lilla badrummet hos oss, har dock inte hittat något fint att ha på väggarna till mattan. Vad använde ni för matta på väggarna? Tack på förhand! Kristin

Kommentera

Publiceras ej